شرکت کالای صنعت و نفت

ساخت وبلاگ

با داشتن بسیاری از محصولات مختلف مانند لوله های بدون درز ، لوله های جوش داده شده و فلنج ممکن است تلاش زیادی برای انتخاب لوله الوی استیل برای برنامه های تجاری و یا حتی مواردی باشد که در وهله اول می توان از آنها استفاده کرد. بسیاری از خصوصیات مختلف هر لوله وجود دارد که به کاربردهای بی نظیری در صنایع مربوطه می دهد و اگر می خواهید در انواع مختلف لوله کشی و آنچه در مورد آنها استفاده می شود ، مسلط شوید ، مهم است که انواع مختلفی را بیاموزید ، از چه چیزی می توان برای آنها استفاده کرد و چگونه می توان لوله الوی استیل را در صنایع مختلف به کار برد.

انواع لوله الوی استیل

ابتدا ، می خواهیم انواع مختلفی از لوله های فولادی ضد زنگ را یررسی کنیم تا بتوانیم قضاوت کنیم که کدام یک از انواع سناریوها را باید استفاده کنیم.

لوله بدون درز

لوله بدون درز لوله ای است که هیچ درز یا اتصالات جوش ندارد. این قادر به تحمل فشارهای شدید و همچنین درجه حرارت به لطف خود فلز است. این ماده در طیف گسترده ای از کاربردهای مختلف نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد ، اما در صنایع مکانیکی و مهندسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این باعث می شود لوله های بدون درز بسیار متنوع باشند و همواره با دقت بالایی مورد بررسی قرار می گیرند تا از کیفیت مواد اطمینان حاصل شود.

 

لوله جوش داده شده

لوله های جوش داده شده به دلیل انعطاف پذیری تقریبا در هر صنعت قابل استفاده هستند. با این وجود ، آنها در مقابل مقاومت در برابر خوردگی بهتر از مقاومت در برابر خوردگی هستند. به دلیل مصالح مورد استفاده و سبک بودن لوله های جوش داده شده ، آنها نسبت به سایر روش های لوله کشی بسیار به صرفه تر هستند و بهترین هزینه را برای شما ارائه می دهند.

فلنج

فلنج های لوله الوی استیل بخش مهم دیگری از راه اندازی لوله کشی کلی شما هستند. اینها به اشکال مختلفی مانند لغزش ، پرده ، مفاصل دامان ، نخ و نیمه وجود دارد. اینها از مواد با دوام و محکم ساخته شده اند تا اطمینان حاصل شود که از قابلیت اطمینان آنها و محصولات با کیفیت بالا همیشه در هنگام ایجاد فلنج لوله استفاده می شود.

کاربرد لوله الوی استیل:

نفت و گاز

فناوری نقش مهمی در صنعت نفت و گاز دارد. نیاز به لوله کشی مقاوم در برابر خوردگی در طی چند سال گذشته افزایش یافته است ، زیرا عمق کاشت روغن برای عمق بیشتر بررسی می شود و فشار بیشتری روی لوله های استنلس استیل دوتایی و فوق العاده دوبلکس که استفاده می کنیم قرار می گیرد. این محیط های سخت می توانند بسیار خورنده باشند و در صورت عدم بررسی خسارت ، لوله الوی استیل به راحتی ترکیده و برای اعماق عمیق غیر قابل استفاده می شوند. به همین دلیل مهم است که لوله های محکم در صنعت نفت و گاز و اینکه چگونه چنین نقش بزرگی در موفقیت این صنعت دارد ایفا کند.

قدرت هسته ای

به دست آوردن انرژی قابل استفاده از هسته های اتمی کار آسانی نیست. تمام راکتورهای هسته ای ما امروزه از آب گرما برای تولید بخار استفاده می کنیم و سپس برای چرخش توربین هایی استفاده می شود که انرژی لازم را برای ما فراهم می کنند و بیشتر آنها به دلیل نیاز به سرمایش در نزدیکی ساحل قرار گرفته اند. به این ترتیب ، بسیاری از آبهایی که برای خنک کردن این راکتورها پمپ می شوند از دریا است و باید در برابر طبیعت خورنده آب دریا مقاوم باشد. لوله از جنس استنلس استیل برای دفاع در برابر خوردگی از آب دریا واجد شرایط است ، از این رو اهمیت آن در صنعت انرژی هسته ای است.

برای خرید لوله الوی استیل اینجا کلیک کنید.

 

 

شرکت کالای صنعت و نفت...
ما را در سایت شرکت کالای صنعت و نفت دنبال می کنید

برچسب : لوله الوی استیل , نویسنده : sanat ksnco بازدید : 219 تاريخ : سه شنبه 14 مرداد 1399 ساعت: 11:29